Webbinar
Svenska arbetsgivare lever inte upp till medarbetarnas förväntningar
Den stora studien om personalförmåner 2024 avslöjar ett betydande gap mellan arbetsgivares uppfattning och medarbetarnas verkliga behov. Detta gap tyder … »
Operativ Excellens – hur man får smarta team, ökat värdeskapande och ”walk the talk”
Ta del av ett inspirerande webinar om hur du kan skapa smarta team, öka effektiviteten och värdeskapandet, samt omvandla planer … »
Öka ditt fokus och minska stress
Är du redo att bemästra konsten att behålla fokus i en värld fylld av distraktioner? Upptäck hur ett skärpt fokus … »
Förmånscyklar: Upptäck fördelarna för personal & miljö!
Att rörelse har positiva effekter på medarbetarnas effektivitet är kanske ingen nyhet – men att hjälpa dina kollegor till bättre … »
Frigör kraften ur feedback
Vill du lära dig mer om hur du som ledare kan börja använda feedback skarpare som ett av dina viktigaste … »
Lyckas med förändringsarbetet - Utforska Learning Agility
Förändringsinitiativ kräver beteendeförändringar. Learning Agility hjälper oss att förstå varför framgång ibland uteblir och ger strategier för att hantera dessa … »
Hur skapar man en arbetsplats utan stress?
Vill du utforska möjligheten att gå från stress till arbetsglädje? Under det här webinaret får du ta del av en … »
Så omvandlar du medarbetarundersökningar till handling som driver engagemang
HR-ledare står inför en växande utmaning: hur man omvandlar feedback från medarbetare till konkreta och mätbara resultat som driver engagemang, … »
Upptäck konsten att älska dig själv
Häng med på ett kostnadsfritt webinar med Tomas Lydahl. En inspirerande och motiverande föreläsare som kommer att ge dig verktygen … »
Hur Söderberg & Partners byggt en lärande kultur som driver tillväxt
I dagens snabbt föränderliga värld står många företag inför en gemensam utmaning: Hur säkrar vi långsiktig tillväxt och framgång? En … »
Tillbaka på jobbet - Fem tips som minskar cyberattacker
Medarbetare utgör en risk vid cyberattacker av flera skäl, främst på grund av deras potentiella sårbarheter och mänskliga misstag och … »
Så kan ESG stärka HR-rollen
Att anpassa verksamheten till CSRD-direktivet och de nya ESG-kraven är en utmaning för många företag. Men det öppnar också upp … »
Effektivisera HR-arbetet med AI
AI öppnar upp möjligheter att automatisera processer, optimera resursanvändning och få en bättre insikt i HR-data. Här är fem sätt … »
Effektiva Lönesamtal: Undvik misstagen och stärk dina medarbetare
Många chefer upplever lönesamtalen med medarbetarna som en utmanande uppgift, men att genomföra dem på ett bra sätt är avgörande … »
Så byggde EasyPark en lärande organisation globalt
Vi står inför en ständigt föränderlig arbetsmiljö där behovet av kontinuerligt lärande är avgörande för att trivas och blomstra. Ett … »
Branding-experten: Så får du mest utav ditt personliga varumärke
Varför är det självklart att ett företag behöver bygga ett starkt varumärke, men när det kommer till en persons egna … »
Så behåller du talang efter föräldraledigheten
Visste du att hela 1 av 3 anställda väljer att lämna sina jobb efter föräldraledigheten – på grund av bristande … »
Att mäta nuläge & utveckla samarbete
Under det här webinaret får du verktyg för att kartlägga och utveckla samarbete och ledarskap, baserat på kunskap om hjärnan. … »
Digital Transformation i Kaos – eller Att Behålla Manuell Status Quo?
Digitalisering har länge diskuterats som en nödvändig utveckling, inklusive inom HR. Många organisationer är dock fortfarande fast i manuella rutiner … »
Framgångsrik förändring: Gör Det Naturligt och Lätt
Förändring är en konstant i dagens snabbrörliga samhälle. Företag som inte kan hantera förändringar effektivt riskerar att stagnera eller till … »
Så skapar du ett hälsoarbete som lönar sig
Tydliga siffror visar att små insatser för medarbetarnas hälsa kan ge stora resultat. Men de ökade kraven och stressen i … »
Så får du remote work att fungera
Att många medarbetare numera arbetar utanför kontoret, ibland spridda över hela världen, har skapat nya utmaningar för arbetsgivare och chefer. … »