Kundbemötande
Bemötande i tuffa situationer

Bemötande i tuffa situationer


3 timmar | Digital | Svenska

Utbildningsform: Öppen


Ta ditt professionella bemötande till världsklass! Ett gott bemötande är avgörande för framgångsrika interaktioner, men vi vet att det inte alltid är enkelt. Är du redo att ta steget och bemästra konsten att hantera även de mest utmanande situationerna med kunder och medborgare?

Denna kurs är skräddarsydd för dig som arbetar inom kundtjänst, försäljning, support eller andra kund- eller medborgarrelationer. Oavsett om du möter dem personligen, i telefonen eller via e-post, är denna kurs framtagen för dig som strävar efter tydligare och tryggare kommunikation.

Genom en kombination av insikter och konkreta verktyg kommer du lära dig att bemöta varje situation med lugn och självsäkerhet. Från att navigera genom stressiga ögonblick till att hantera otrevliga attityder och konflikter, kommer du att utrustas med den kunskap och trygghet som krävs för att lyckas.

Anmäl dig nu och ta det första steget mot ett mer professionellt och framgångsrikt bemötande!

Detta är en DIGITAL ÖPPEN utbildning Livestreamad via zoom. Tillgänglig i hela landet. 

Datum: 18/6

09.00 - 12.00

Läs mer här

Ur kursinnehållet

  • Bemötande i världsklass: hur du skapar en omedelbar positiv inverkan.
  • Du lär dig att navigera genom utmanande situationer.
  • Övningar i hur du använder din röst, ditt kroppsspråk och dina ord för att skapa tillit och förtroende
  • Dela och lär från dina egna erfarenheter i en trygg och stödjande miljö.
Läs mer här

Fler utbildningar från Crevi Retorik