Vill du att dina medarbetare ska leverera kundservice i världsklass? Tidigare kursdeltagare rapporterar större trygghet i kundmötet, förståelse för hur de kan leverera det lilla extra och nya kunskaper som gör att de kan hantera arga och irriterade kunder professionellt. Resultatet? Ökad lönsamhet och gladare personal.
Denna digitala intensivkurs ger kursdeltagarna verktyg och kunskap direkt från erfarna kundserviceutbildare med mångårig erfarenhet från olika roller inom kundservice och kundbemötande, samt diplom när utbildningen är klar.
Eftersom utbildningen är helt webbaserad kan dina medarbetare gå den på distans. Det enda de behöver är en dator, en surfplatta eller en smartphone. Tack vare det smarta upplägget är kursen tidseffektiv och lätt att följa. Tidsåtgång är ungefär fyra timmar, och den motsvarar en hel dags fysisk utbildning.
Om din organisation har flera medarbetare som arbetar med kundservice och kundbemötande, rekommenderar vi att alla deltar i utbildningen, men den går självklart också bra att delta i som enskild medarbetare.